Shopping

Idag kunde jag inte hålla mig. Behövde en mindre partyväska och hittade en på bikbok på för 149 kr. Tror även Sess har en sådan. Praktisk sak som får plats med pengar, mobil, kamera och busskort. Kan det bli bättre?



Var hemma och tog igen mig idag efter allt festande de senaste helgerna. Vi har massa goda björnbär i trädgården som jag gick och plockade till min fruktsallad. Till den tittade jag på en film med familjen som heter "Man on fire"  med Denzel washington. Han kan vara den bästa skådespelaren någonsin!





Lite kvalitetstid för sig själv är nog det bästa som finns ibland! Uppskattat efter en sommar fullspäckad med jobb och party! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0