Onsdag =)

Idag hade vi första lektionerna och första lunchen. Vi skulle äta sushi men fick reda på att restauranten utgått när vi kom dit så det blev take away greece. Inte planerat men helt okej gott. Tyvärr var det pommes till.

Efter det hade vi världens sämsta introduktion till vårt projektarbete. Nu vet ingen hur de ska göra, vad man skall skriva om eller hur man ska lägga upp det. Hennes urkäkt var att alla inte var här och att alla inblandade lärare inte heller var där, sjukt onödig lektion. Hon gjorde inget bra första intryck. men skall försöka att inte hata henne lika mycket som engelska läraren eftersom jag skall ha henne i matte C. HJÄLP!

Efter skolan blev det en välförtjänt fika på espresso house och sedan körskolan i några timmar. Nu har jag fått min halka framflyttad till om två veckor tack vare på min underbara lärare. Måste ligga i med teorin som fan nu. Skall även hinna välja en roman som skrevs på 1800 talet som jag skall läsa innan de blir övningskörning och kickboxning med SESS. Skriver lite senare! Nu börjar plugget igen...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0