Ögonen hänger

Usch!
Jag har inte haft någonting alls att göra på flera veckor och bara för att det är min sista dag idag så försöker chefen hitta massa arbetsuppgifter till mig!
Jag som hade tänkt mig en helt slapp dag med vila i omklädningsrummet för sista gången?

Fick även min faktura från tele2 igår. På den första veckan med mitt abonnemang står det alltså att jag skall betala 158 kr i sms. NO WAY!
Skall ringa dom så snart jag kan så att de kan fixa det.

Idag gick jag upp extra tidigt eftersom jag skulle packa inför min helg hos Robin. Han bor ju ganska långt bort.
Och det jobbiga är att jag måste liksom packa med grejer så att jag kan varierna mellan olika outfits, plus sommaroutfit och något kallare outfit. För vad gör jag om det blir kallt?

Idag har jag på mig en klänning med en liten volang nertill i färgerna vitt, rött och lite orange (ser lite beige ut enligt mig). Under denna har jag mina beiga chinos eftersom det passar bra, det är kallt på kontoret och jag får med mig ett par byxor. Så jag packade även med ett svart linne som går till chinosen  (och joggingbyxorna som jag lever i hos Robin) och den ljusa koftan som jag har på mig, plus ett par jeansshorts som också funkar med linnet och den ljusa koftan.
Och så min typ helt oanvända jeansjacka från ginatricot !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0