Nikon & Harry

Idag har jag varit på Nikon school. Det är en kurs som man får gå på gratis vid köp av en nikon systemkamera (vet inte om det gäller vanliga kompakt kameror).

Och fy fan säger jag bara. Såååå himla tråkigt!

Jag är absolut inget kameraproffs, men jag kan ju lite. Och allt han snackade om.. ja, han pratade som om vi alla kunde allt. Var bilden te.x. för ljus skulle man över exponera bilden lite. Och hur fan gör man det då???

Han var enligt mig ingen bra talare eller lärare.

Nej säger jag bara. Jag satt och bara härdade ut 2,5 h. Ångrar att jag ens gick dit.

 

Och efter den tråååkiga kursen gick jag och Robin på Harry Potter på bio. Och den var ju också tråkig. Filmen kändes meningslös. Den kom aldrig riktigt igång liksom. Hoppas verkligen att nästa film som också är den sista har något vettigt att erbjuda.

 

I like Harry

 


Kommentarer
Postat av: Chefen

Oj,har Harry blivit en snoppekolle!!

2009-09-05 @ 10:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0