Mys på jobbet

Just nu är det inte så mycket att göra på jobbet för mig i alla fall. Jag svara i telefonen lite då och då annars sitter jag faktiskt och pluggar lite körkortsteori och skriver frågor med svar som jag och SESS brukar förhöra varandra på. Måste säga att det ändå är ganska effektivt. Längtar tills vi båda är lediga så vi kan ses lite mer och plugga massa teori tillsammans. Vi har ju till och med samma körskolelärare och så sent som förra veckan fattade han att vi var vänner.


Jag har just nu en påse med lite naturgodis, ett äpple och en varm kopp kaffe bredvid mig. Kan ju inte äta mina favoriter ur naturgodissortimentet, de med yoghurt längre men jag har just kommit på hur gott det är med valnötter och torkad frukt. Det är ju faktiskt godare än godis och plus i kanten är att man inte får ont i magen?


Nu är det bara tre timmar kvar på jobbet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0