My birthday

Jag vet att jag är lite sen på att uppdatera men bättre sent än aldrig...

När alla kom var dom hur fina som helst, glada och säkert hungriga. Dom var ganska reserverade då de inte anade vad som väntade. Mina två umgängeskretsar eller vad man skall kalla det blev ganska uppdelade men detta särade jag ganska snart på eftersom det var en poängpromenad på G. Frågorna handlade om interna skämt och minnen som jag hade med folk och eftersom de var blandade grupper kunde de svara på mycket med hjälp av varandra, plus att de var tvungna att vara sociala med alla. Vissa såg till en början lite obekväma ut men de gick väldigt bra!




jordgubbschampagne åt folket





en av grupperna på poängpromenad




ja det blev inte så mycket bilder för min del under denna kväll men roligt hade vi i alla fall. Jag hade köpt på tok för mycket mat. Måste tänkt på en hel släkt när jag köpte den så mycket fick tyvärr slängas. Mycket brukar blev det trots att jag tyckte att jag städade bra men sedan bar det av in till stan där nästan alla följde med in på nattklubben DEEP. Veronica Maggio skulle spela men gjorde detta endast i 15 minuter. Men jag var med mina underbara vänner och de gjorde min kväll och dag till den bästa!

(jag jobbade dagen efter)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0