Modetönt? (10:30)

Nej det är inte jag. Tycker inte att det är något fel på att vara det dock, kanske lite krävande bara?


Men ibland kan jag få infall och känna att jag måste ha något nytt som är inne och känna mig supersnygg. Jag tror inte att någon annan märker det, men jag måste uppfylla mina egna krav. Anledningen att jag kom och tänka på det var att jag sitter/satt på jobbet idag och funderar på min outfit imorgon. Jag vet redan vad jag skall ha på mig och har nästan inte kunnat hålla mig från att lägga ut en bild på bloggen. Men det har jag inte! De får ni se imorgon. Men nu skall jag bara komma på om jag vill ha accessoarer, hur skall man ha sminket och vilka skor?


Jag hinner inte gå och köpa några skor så får antingen bli svarta pumps eller ett par liknande ankelboots?

                         

Till skall jag i alla fall ha en krämrosa mindre fransväska. Hade det gått min väg hade jag hunnit köpa en svart liten väska, men jag har verkligen inte haft någon tid. Det har varit svårt att panikshoppa när mitt bankomatkort inte har fungerat med, men de gör det nu.




Men vad skall man ha för färg på naglarna? Det är typiskt mig att alltid måla fransk manikyr för att det är enkelt och jag själv tycker att det är snyggt. Men de börjar bli ganska enformigt och känns verkligen inte lika trendigt. Kanske är piffigare med en annan färg? Men vilken?




Kommentarer
Postat av: cecilia!

sjuuuuuuukt snygga väskor..jennifer du vet vem jag är;)

2009-08-16 @ 10:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0