Mitt släktkalas

Hade släktkalas för några dagar sedan. tycker dock att min släkt krymper eftersom alla blir äldre men denna gången kom även min morbror och firade mig vilket var sjutk oväntat. Mammas sida brukar vi inte fira och dom firar inte oss. Det har bara inte blivit så och med stor släkt skulle man inte hinna med alla i alla fall. han har träffat en ny tjej med en dotter som ser ut att vara 17 men är 11? WHAAAT?  Men nu hoppas jag att vi ska fortsätta hålla bättre kontakt med dom... Av släkten fick jag i alla fall massa blommor, pengar och jordgubbschampagne. För pengarna jag fick köpte jag en klocka som jag velat ha länge. Jag har haft klocka i många år men tusen olika för att de har gått sönder.. Nu bestämmde jag mig för att investera i en som för hoppningsvis inte gör det..


En del av min tjocka släkt

Sedan kom SESS förbi och försågs snabbt med ett glas champagne. Glömde dock att fråga om hon var hungrig men hon gillade vinet i alla fall. Senare åkte vi in till stan för att egentlieg träffa några från stockholm som dock blev kvar hela kvällen på Way out west. Vi tog årets langos som vi alltid gör och sedan träffade vi Linn väldigt spontant på avenyn som hade tappat bort sitt gäng på fyra personer, vet dock inte hur hon lyckades med detta...



Detta blev ingen långvarig kväll på stan utan den slutade hemma hos jennifer med rispuffar. Dagen efter kommer vi på att jag inte kan äta något till frukost så ja ställer mig och gör persisk omelett som jag lärde mig för flera år sedan då jag umgicks med en tjej från Iran. Ser kanske gräsligt ut men de är sjukt gott och ännu godare på bröd..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0