Man blir ju lite smått irriterad

Blir lite arg nu när jag sitter och smygläser lite bloggar på jobbet. När Jag läser vill jag att en blogg skall vara personlig och det skall inte kännas falskt. Något jag uppskattar då är när det finns mycket bilder i bloggen. Där stämmer ordspråket "en bild säger mer än tusen ord" in.


Anledningen att jag kom och tänka på detta är att jag vet att jag själv inte lägger upp så mycket bilder när jag bloggar. Dels för att jag jobbar heltid och för att jag inte har någon kamera för tillfället. När jag och en kompis var i Grekland i början på sommaren så råkade hon tappa den med objektivet ute. Nu har pappa fixat lite med den och visst den fungerar väl men linsen är repig och objektivet går inte enda in. Känns som om jag skall förvara den i en plastpåse om den inte skall gå sönder. I alla fall, kamera går väl att fixa men det som stör mig är att hon inte har erbjudit sig att betala den?


Jag hade nog ändå sagt att hon inte hade behövt det men det är sjukt att hon inte erbjudit sig? Nu slog det mig att jag inte kommer ha någon egen kamera när jag skall ha min middag.. så vet inte riktigt hur jag skall lösa detta?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0