Lite bilder

Mums… finns det någon bättre serie än OTH (One tree hill)? Jag har sett från säsong 2 – 6 på bara någon månad! Jag är helst fast.
När alla andra såg på OTH och sa att jag skulle se det tänkte jag bara: ”Men shit, töntar, så bra är det inte.”
Men jo, det är SÅ bra. 

Här är i alla fall bilden på siss som jag lovade.





Och så tänkte jag att jag kan passa på att lägga ut lite bilder från min och Ikkas utekväll förra helgen. 
Jag har varit ute på krogen 3 eller 4 gånger sedan jag fyllde 18 år. Och jag fyllde år i februari! TRAGISKT ELLER INTE?

Denna kvällen var vi först på en B-fest någonstans helt öde. Men vi offrade oss och sprang i högklackad i ca 10 min till busshållplatsen, tog oss hem eftersom jag, puckot själv, hade lämnat mitt leg hemma. Sedan drog vi spontant ut och var i stan först vid 01:30. Mötte upp några killkompisar och hade faktiskt skitroligt!


Jag på "festen-helt-öde". Vad har jag gjort med mitt hår denna kväll egentligen???

Jonte och jag skålar!

Johnny dansar

"Efterfesten" hos Johnny


Jag är den som nu för tiden brukar banga sådana här saker. 

”Men nej, det är ju så sent.” Blablabla. Det var därför jag hade lämnat legget hemma denna kväll från början. Men jag hade hur kul som helst och tycker att alla borde satsa på att vara mer spontana. Man får ut mer utav det!



Kommentarer
Postat av: Lia ♡

Låter som en kul kväll och du har nog rätt, man borde kanske vara lite mer spontan :D



Ha det fint, kram Lia!

2009-08-02 @ 20:14:25
URL: http://wazup.blogg.se/
Postat av: simone

Söt tjej du är alltså :)

2009-08-03 @ 14:30:26
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0