Jobba jobba joooobba

Jobbet igår gick helt okej. Idag gick det bättre!

Jag vann en säljtävling idag! Man skulle sälja för så mycket som möjligt, och det var ju inte direkt så att jag sprang runt som en galen kanin för att sälja mest - allt man vann var gratis mat (jag hade ju med mig lite smått och gott).

Men hur som helst så vann jag och mina arbetsledare sa att de flesta låg på 60 - 71 men jag låg på 81 kr i snitt! Kändes lite  bra att veta att jag ändå på något sätt är en... tillgång?

Jag åt hur mycket som helst, var ju tvungen att passa på! Tjejer, läs och njut, skit i att äta äckliga sallader ;D Jag åt en dubbel QP, stor pommes, mc flurry och en dounat.

 

Och i morse när jag började jobba fanns en elektriker på plats. Sladdarna i värmeskåpet vid fritösen, alltså vid pommesen, hade börjat brinna och värmeskåpet var ur funktion. Hur skulle vi nu hålla våra pommes varma? 

Så det var ganska jobbigt när det blev mycket folk utan nästan några pommes. Glömde massa saker och var helt förvirrad. Men det löste sig till sist!

Och ca en timma innan jag slutar så vänder jag mig om och ser att lampan i värmeskåpet är släkt. Vilket kan bara kan betyda en sak. Skåpet gick sönder igen! Men denna gången löste det sig snabbare :)

 

För övrigt har jag nästan bara haft trevliga gäster idag som har varit väldigt vänliga och till och med hälsat när man hälsar på dom. Tummen upp för det!

 

Nu sitter jag här och är heeelt död. Jag hade nog kunnat lägga mig för natten nu. Men jag har fastnat vid Urban legends (som egentligen inte ens är bra, men vill ju veta vilka som är sanna). Och så har jag planerat att se på vid din sida som jag har fått låna av syster yster.

 

 

PS: Jag såg ice age 3 i fredags. Jag tycker att den var ganska mysig. Bättre än 2:an tror jag?

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0