I'm sooo prettyyyy oh so preettyyy

Hej hopp sug snopp!

 

Om 7 minuter skall jag kila väg till bussen. Jag skall TILL SKOLAN. :O Jag börjar inte skolan förens nästa tisdag. Men jag skall på "möte" idag med rektor Bengt för att prata om mina kurser i tvåan. Det har blivit något fel angående min tyska kurs, och i skolan är det ju obligatoriskt att läsa språk i minst 2 år.

Förhoppningsvis kan jag nog knycka till mig schemat för höstterminen också!

 

Sedan blir det bilskolan, Weho! Jag börjar se ljuset i tunneln igen. Det går liksom upp och ner det där. Ibland känns det som att det är jätte långt kvar. Och ibland är jag riktigt stolt över mig själv. Jag menar, så mycket har jag faktiskt inte ansträngt mig.

 

Så, såhär söt är jag idag!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0