Godmorgon sommartider

Hann ju inte blogga igår eftersom jag kom hem lite sent efter min middag med jessica, Vi hade grymt kul och så himla mycket att prata om. Kom på att vi hade mer gemensamt än vad vi trodde. Vi åt varsinn ceasarsallad och det var hur petnoga som helst med min dressing och sånt. Men så fick jag in en med dressing. Det var inte han som jag beställde av som gav mig den men när han fick höra att det va dressing på den fick han utbrott och typ sprang in och hämta en ny?

Detta var i alla fall på Viktoria, ett förkörksställe i stan som har skitgod mat och han är skitsnygg!

Sedan var jag hemma vid elva. Skrev även fel igår, det var inte Fjällbacka vi skulle till utan Skrea strand i falkenberg! Det är som att åka utomlands med en strand på över en km, beachvolleyboll, afterbeach och allt. Hur mysigt som helst. har varit där två gånger innan och vill åka varje sommar. Det som är bra är att Malin som jag åker med har hus där!

Och jag fick mitt nya bankkort och min handkräm igår när jag kom hem. LYCKLIG! Nu skall jag kila iväg till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0