Godmorgon och prosit!

Idag är en sånn dag när man inser att man borde sova mer än vad man gör. Det regnar ute och är sugen på att stanna hemma. Men nu är det bara två veckor kvar på jobbet, sedan är det en veckas ledighet. Frågan är om man inte kommer bli rastlös då?

Anledningen att dessa veckor kommer kännas långa är för att hon jag jobbar med har en förmåga att ta för givet att jag skall göra fel, och ställer onödigt många följdfrågor...

"Har du gjort det?" "Har du skrivit ut det?" "Har du pratat med henne?"

Men oftast svarar jag JA så då vet hon inte riktigt vad hon skall säga. Tur att hon inte är min chef. Men nästa vecka kommer min favorit tillbaka så de kanske blir lite lättare då. Men kontrollbehov säger jag bara!

Idag har jag en andningshjälp som heter vicks blå salva! Den är verkligen bra när man är förkyld och sliter inte lika mycket på bihålorna som nässpray. Man kan andas och det luktar gott i näsan. Idag har jag ingen aning om vad jag får med mig för mat för mamma gjorde iordning den igår så vi får väl se vad det blir. Nu väntar 40 minuters bussresa och körkortsteori på den!






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0