God kväll

Först skall jag börja med att ge svar på en kommentar på ett föregående inlägg där min mindmap på mina vänner var med. Det är alltså hur jag lärde känna alla, och inte vad vi gör nu. Enligt SESS så går vi ju båda på Polhem nu men de var inte så jag lärde känna henne! Dumbom där. Hoppas hon och Tess har det mysigt. Själv skall man jobba imorgon på sin egna 18 års dag! GAH! Men pappa skall hämta mig så vi hinner fixa det sista och så kanske de blir en sväng förbi buttricks!

Idag har jag jobbat och efter det hade jag dubbel körlektion med underbara Stefan . MIn och Sess körlärare som är så jävla skön och det är verkligen kul att köra med honom. Imorgon bokar jag även min halka, gott! Btw, så här såg min outfit ut idag...


Leggings med skinnlappar på kväna från MQ



Sedan jag jag självklart fixat för morgondagen.. nu är bordsplaceringen på plats, allt drickbart, musik, dekoration och dukning m.m. Så nu behöver jag kanske inte stressa ihjäl mig?

Nu har alla som inte kan komma och komma bestämmt sig och allt är klart!


'
Nu är det dags att sova, det blir en lång dag imorgon.
Godnatt


 


Kommentarer
Postat av: CLIP

Snygg outfit!

2009-08-12 @ 00:00:28
URL: http://clip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0