Glömt

Jag tror att jag ibland glömmer av att jag har en gudomlig blogg att sköta.

Och ibland skiter jag nog helt enkelt i det. Men här är jag i alla fall! Go och glad!

 

 

Idag skall jag jobba på Mc Donalds för första gången på två månader. Jag undrar om jag har glömt av hur man gör? Jag kommer vara nybörjare igen! 

 

Sedan skall jag på fest med Linn and the gang (dvs. klass-tjejerna och några av Linns kompisar. Det kommer nog bli nice. Dock kom jag på några flertal anledningar till att inte dricka ikväll. Bla...

 

1. Jag är fattig (man köper dricka där, dock väldigt billigt, men jag är fortfarande fattig!)

2. Jag skall övningsköra imorgon med pappa eftersom jag snart inte kört på typ... två veckor. Och jag vill gärna hålla igång eftersom uppkörning och teori snart skall bokas.

3. Jag jobbar imorgon igen.

4. Jag har supit tillräckligt den senaste månaden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0