Fredagen blev spontan?

Igår jobbade jag kvällen och var inte på speciellt bra humör eftersom alla på jobbet var sega och trötta på varandra och ingen var särskilt trevlig. Jag fick i alla fall sluta tidigare och Mika hör då av sig och frågar om jag skall med ut? Jag kände att jag inte hade något att förlora så så blev det. Jag träffade henne och hennes kompisar på Chez Amis där vi blev kvar ett tag. Det var segt folk och inte speciellt bra ställe men vi tjejer hade kul där en stund i alla fall ..


Mikas vänner som var supersköna tjejer


Mika och en social "Markus" som bodde i Vasastaden. Spelade in hela detta mötet som blev väldigt spontant


Queen hamnade vi på där vi träffade många vi kände =) Här träffade jag min sötis som även följde med mig hem senare på kvällen



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0