Första skoldagen sista året

Och så kom år tre, kan inte fatta att tiden har gått så jävla fort. Men vill ju inte låta som en gammal mamma. Efter en timma i skolan åkte många av oss till ett fik i Haga där vi satt och hade mys i någon timma. Nu planeras allt vi vill göra under terminen, som klassresa, få med fler till alperna på februarilovet och jag vet inte allt..

Peter tog körkort igåt btw. GRATTIS


Malin njöt av en  cheesecake i stan


Dessa muppar försöker vi få med till alperna

Själv unnade jag mig en delikat(o) boll. Sedan blev det en lång runda på stan med Linn, Malin och Anton. De shoppades de ena och de andra och vi träffade på massa folk, bland annat en från mitt sommarjobb. JAG SAKNAR DOM!

Eftermiddagen förgylldes av en lyckad körlektion och en helkväll med gossip girl repriser med Linn och popcorn, kunde inte blivit en bättre startdag på skolan. Imorgon ska ja prata med rektorn angående min studieplan som saknar 50 poäng så då måste jag vaaer pigg.

PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0