en gång om dagen, får jag ont i magen!

Åhhh.. jag har jätte ont i magen. Den kurrar, gurglar och gör ont. Men jag är inte hunrig. Jag åt nyss och efter det tog jag en power nap. Och vaknade med typ kramp i magen.

Kan detta vara mensvärk? 

Mensvärk är något som jag lyckligtvis sluppit undan i alla år. En gång kom jag hem från skolan och pekade vart det gjorder ont. Jag frågade mamma vad det var och hon svarade självklart: mensvärk. Jag blev helt förskräckt. Hade aldrig känt sådär tidigare!

 

Nu väntar jag på mamma. Vi skall åka och vaxa benen och svänga förbi Triumf glass för att köpa med oss något gott hem. Mormor och hennes gubbe kommer förbi på en fika vid 18-snåret. Och någongång efter kl 19 skall jag övningsköra med pappa.

Guess what? Teori och uppkörning bokat nu! YEEEEES!!!!

 

 

 

 

 

me and my sweet t-shirt

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0