Bryggan och valand såklart

Hej där!

Ursäktar en dålig uppdatering igår. Men gud... vi var inte ens hemma sent och jag drack mycket vatten. Men jag mådde piss!!!
Jag brukar vara den som spyr dagen efter jämt, och det är okej, för då mår jag ju bra sedan. Och de senaste halvåret har jag använt mig av resorb (som finns att köpa på apoteket för ca 60 kr) som är en vätskeersättare. Men denna helgen var dom slut och det slutade med att jag låg som ett spädbarn i pappas fotölj dagen efter UNDER KALASET och försökte sova medens de andra "barnen" spelade wii. Då trodde ju resten av släkten att jag också var med och spelade, haha...

Det som jag vill nämna angående Yam's inlägg som hon inte har skrivit är:
Först går vi till bryggeriet då vakten vill kolla leg på oss. Inga problem för mig! Jag har ju fyllt 18! Yam tar osäkert fram sitt leg eftersom hon fyller år först den 12 augusti.
Vakten tar leget, tittar på det och välkomnar oss in. Hon kom alltså in på sitt egna leg?
Hej hopp! Vi gick till valand.  Utan att ens visa leg. Sikken kväll. Vi sjöng, dansade, drack drinkar och var spontana utav bara den.
Vi var dessutom riktiga groggluder och betalade inte en krona (jag säger inte nej, det var ju det bästa av allt. Men okej, vi betalade faktiskt inträde på bryggan). Dock tror jag att killarna trodde att dom skulle få sig någonting, MEN JOBBIGT FÖR DOM för jag har en underbar pojkvän som jag är fullt upptagen med! <3

Mer spontanitet åt oss tråkiga göteborgare! För det är dessa kvällar som blir bäst.
Och nu menar jag inte de spontana festkvällarna, utan alla kvällar och dagar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0