Bruna skor med snörning



Här sitter jag med uppriven hals och dricker kallt kaffe?
I morse tänkte jag trycka i mig lite chips eftersom det såg så gott ut. Men så sätter jag i halsen och typ.. river upp den? Så det gör jätte ont nu när jag sväljer.
Jag vill, vill, vill ha dessa skorna! Så snygga! Men skall man ha svarta eller bruna?
Åhååå, räcker pengarna till? Det är ju faktiskt hela 21 dagar kvar tills nästa lön. Och woops vad långt det lät när man skrev det. 21 hela dagar.. Och om en vecka är jag helt ledig vilket betyder spendera massa pengar på onödiga drickor och glassar när jag pluggar på bilskolan? Känner mig fattig faktiskt. Men jag är också en av dom som är rädd för att slösa.

Vad tycker ni?
Svarta eller bruna?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0