Bröllop och jäkelskap

Igår var  jag som sagt på bröllop. Jag orkar inte ens lägga upp bilder och då kanske ni förstår hur tråkigt det var. Alla var så reserverade och pratade bara med folk dom redan kände. Det hände inte så mycket, vi åt och hamnade mitt emot ett par tjötrövar.

Sedan åkte vi hem vid tolv och då släppte mamma och pappa av mig i stan. Så jag åkte med Gasse och gänget till en lokalfest i gamlestan som inte var superkul. Adam var aspackad som vanligt, Patrik blandade äckliga drinkar och Gasse var hes och träffade på sitt ex. Haha. Men eftersom dom är goa att umgås med så hade vi väl det helt okej. Sedan drog dom vidare ut i staden och jag åkte hem eftersom jag var så sjukt trött efter gårdagen på Parkan. Mycket dans och drinkar blev det där med sjukt skönt folk. Träffade många man kände och alla var verkligen trevliga. Bra musik och go stämning gjorde susen. Sedan vrickade Larne foten innan vi gick på bussen hem dock, så hemresan tog lite längre tid än väntat. Även jag trampade fel efter ett par hundra meter. Denna gången var det inte av alkoholen utan utmattning.



Behöver jag säga att det var Gaytema på Park Lane? Dock var killen bakom spännisen sjukt snygg. Jag och Larne diskuterade och kom fram till att de antagligen inte var bögar eftersom de senare flörtade sjukt mycket med alla tjejer och tog kort med dom.. ;)



Tack för en underbar kväll tjejer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0