Boktips

Nu är våran nystartade blogg äntligen startad på riktigt!
Vad tycks om designen gott folk?

Bry er inte om tjejen i mitten som inte kan posa, kolla på mig till höger istället. Det är ju lätt jag som gör hela bloggen med min look. Jag menar, är man söt och attraktiv så är man!

Jag vill inte ha en överseriös blogg. Jag vill snarare ha en rolig. En som man skall ta lite lätt på.
Någon som har läst en shopoholics bekännelser?
Det är en sjukt rolig bok och det är någon i den stilen jag skulle vilja ha bloggen!
Den boken tipsar jag verkligen om. Jag läser vanligvis hemska böcker om barn som har en förfärlig uppväxt och liknande. Men boken om Rebecca Blomwood är något av det annorlunda. Man kan slita sig från den, det kan man faktiskt. Men jag kom på mig själv med att sitta och fnissa osv. flera gånger. Jag levde mig in i hennes karaktär.
Och trots att jag har läst boken innan jag såg filmen så var de båda minst lika bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0