Bloggvärlden

Denna tjejen har sagt några kloka ord! Eller rättare sagt ganska många kloka ord.
Tycker verkligen att alla skall kika in och läsa hennes två senaste inlägg: "Var är alla riktiga förebilder?" och "Bloggvärlden".

Vill dessutom bara passa på att säga grattis till hennes och Hampus små bebisar!

Jag vet inte så mycket om BlondinBella (BrunettBella?) faktiskt. Jag är inne och kollar hennes blogg ibland. Läst lite under kategorin "Självförtroende skolan" eller vad den heter. Kollat lite bilder osv.
Men jag blir ju såklart väldigt fördomsfull när jag läser vad Ellamarie skriver i sin blogg om henne. Och det hon skriver låter ju vettigt.

Något som förbryllar mig är att jätte många har kommenterat hennes inlägg med att dem läser bloggar pga. vad som står i bloggarna. De läser bloggar beroende på om de är intressanta eller ej.
Men hur kommer det sig då att bland annat Kenza och Kissie har så många besökare? Eller tja, de lägger ju faktiskt ut egopics och bilder på vad de har shoppat under dagen... (ironi)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

bra tankar! :)



Jag hoppas jag kan inspirera er!

ha en bra dag tjejer!

kram från mig :)

2009-08-04 @ 14:45:01
URL: http://spinit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0