Bibbel babbel

Nu har det kommit tillbaka fler från semestern och det betyder: ännu mindre att göra för mig.

När jag först fick detta jobbet var jag skitglad, jag hade ju fått ett sommarjobb! Men när jag väl satt här och hade så jädrans tråkigt var min tanke att jag inte skulle jobba här mer. Jag hatar att inte ha något att göra.

Men nu i efterhand har det inte varit så dumt. Jag får betalt för att sitta här?

Plus att tänk på hur många det är som inte ens har jobb? Jag är lyckligt lottad!


Men jag är också sjukt trött och längtar tills denna veckan är över och det är slut med jobbet! Då skall jag bara ta det lugnt och vara för mig själv eftersom en del fortfarande jobbar!


DAGENS TO-DO-LIST!
* ringa HK (huvudkontor) angående min lön
* hitta systers kompis Jenny på facebook
*pilla med headern
* städa rummet
* maila över en grej
* förhoppningsvis övningköra, om inte blir det en promenad eller OTH
* mat / lunch tills imorgon


PS: som sagt, tråkiga uppdateringar om inget vettigt alls och utan bilder. Jag hade dessutom kunnat skriva ett till inlägg direkt efter detta bara för att. Jag hade kunnat sitta här hela dagen och uppdatera en gång vart tioende minut. Men det skall jag inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0