Att suga...

Godmorgon bloggen!

Rolig rubrik va?

 

Jag tänkte verkligen uppdaterat igår kväll när jag kom hem. Men jag var så himla trött och jag bara slocknade direkt! Sov från elva till elva (23 - 11), och det behövdes kan jag säga.

 

Femkampen var faktiskt roligare än vad jag trodde och det är faktiskt ett helt okej vardags nöje om man är ett par kompisar som inte vet vad man skall göra. Femkampshäftet på Liseberg kostar 60 kr och då får du spela 5 spel och får 3 kuponger som gäller på olika hjul.

Dock kom jag totalt sist på femkampen... jag sög verkligen.

 

Jag tänkte först inte gått med till Liseberg egentligen eftersom jag tänkte att det skulle bli segt med systers kompisar som jag liksom, vet om men inte riktigt känner. Och när vi fortfarande var hemma hos siss och käkade satt jag mest bara där och tittade.

 

Men jag tyckte verkligen om hennes kompis Jenny. Jenny är van vid att vara yngst och sprang hela tiden och höll koll på mig och pratade med mig. Efter att Syster och gänget fixat in mig på tyrolen (där det är 21 egentligen) gick Jenny till och med och köpte cider till mig, utan min vetskap. Jag som inte skulle dricka!

 

Jätte gullig tjej som dessutom sammarbetar med en producent just nu (Idol-Jenny, wooow! :P) och har lovat mig att vi skall gå till studion och sjunga någon dag!

 

För övrigt sitter jag här nu. Jag skall bara njuta av frukosten, kanske köpa en glass, dega och jaaa... bara ta vara på dessa timmar då jag är helt ensam i lägenheten och kan slappna av.

 

PS: Det är ju fredagsmys ikväll! Någon som har tips på någon bra film?


 

BLÄÄÄ! Nu tänkte jag precis lägga ut en bild på syster från igår. Tänkte att jag skulle bidra med det. En blogg med bilder är alltid lite mer intressant. SÅ VAR KAMERAN URLADDAD! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0