Är det han?

Tiden går alltid så segt efter lunch tycker jag. Även om det är mycket att göra på jobbet så vill man bara gå hem. Fast de är nog mycket pga. Vädret. Idag är första dagen på länge som jag skall hem efter jobbet. Är alltid ute på massa annat annars men det skall bli skönt...


Skall dock bara äta hemma innan jag skall övningsköra och sedan skall jag hem till SESS och titta på de få bilder vi hann ta innan vi fick massa drinkar av folket i helgen. Skall försöka fixa en snygg banner och det är väl tur att SESS är så duktig, annars hade denna bloggen varit smaklös.


Dagens pinsamma är dock att folk börjar komma tillbaka från semestern. När jag började jobba här för två månader sedan så var det en kille här som sålde medel till oss. Vi pratade en hel del och han la in en stöt. Han var dock nästan tio år äldre och civilingenjör. Han sa i alla fall innan han gick när vi hade ätit glass att han kommer tillbaka om tre veckor och då kanske vi ses om vi har tur? Jag har inte sett honom sedan dess men nu är det en kille här som hälsar varje gång han går förbi, skönt med lunch? Etc. Börjar undra om det är han och i så fall är det pinsamt att jag inte kommer ihåg honom.


Shit happens. Jag är i alla fall apförkyld och sugen på choklad som jag inte tål! Vill ha sommar och sol igen. Hoppas på att vi drar en film hemma hos SESS ikväll med te!


Kommentarer
Postat av: mariaelisabeths'

sv. ah men skorna från hm är ju också snyggga :D:D

2009-08-03 @ 19:36:09
URL: http://mariaelisabeths.blogg.se/
Postat av: Anonym

att du J skulle fixa min blogg va ju också en del av min födelsedagspresent, men den får jag tydligen inte heller då...

2009-08-03 @ 21:42:18
URL: http://angiiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0