Älskar att planera

Idag hann jag med Jennifer trots att jag inte trodde att jag skulle det. Fick en fin humörsvängning tillsammans med en hungrig mage och sa först att vi inte skulle hinna men det gjorde vi! Vi åt popcorn, pratade om sommaren hittills, minnen och mycket annat. Hann också ringa nästan alla som skall med på min middag! Nu är det bara att inhandla lite saker, och planera saker som bordsplacering, lekar etc...

Blir så taggad på party nu när man sitter och planerar. Nästan tvärtemot inlägg mot SESS här tror jag. Men jag testar singellivet som för tillfället är min grej. Men pojkvän är inte fel om man tycker om någon,. Men SESS är min stöttepelare och henne kan man rådfråga det mesta om. Fast nu lät det mer som om hon var min barnmorska?

Nu skall jag snabbt skriva in lite planering och fixa lite bordsplacering. Så får vi se vad det bär av. Imorgon är det ett glas vin med Jessica som gäller. Skall bli sjukt kul att skvallra lite med någon som man inte träffat på hur länge som helst. Men nu är det dags att sova. Kom dock att tänka på hur mycket man förändras mellan varje år mellan sina födelsedagar... om man bara tittar på hur festandet har förändrast genom tiderna....
Kommer aldrig tröttna på att ha stört kul.

Nu skall jag i alla fall sova. Godnatt


Grekland, Naxos 09                  







 

Kommentarer
Postat av: The Golden Mic - The best source for RnB in scandinavia

http://thegoldenmic.blogg.se kika gärna in

2009-08-04 @ 23:48:39
URL: http://thegoldenmic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0